سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























گـــــــل یا پوچ؟!

بعداز نود و بوقی دعوت اخوی گرام را لبیک گفته تشریف مبارکمان را بردیم سینما به امید اینکه سینمای نطلبیده هم مراد باشه!

جای شما خالی که چه عرض کنم...

مسلمون نشونه کافر نبینه!!

د آخه تو رو جون مادرت بگو واسه چی فیلم میسازی؟!!!!جناب وزیر ارشاد تورو به اون صندلی وزارتت قسم بگو انگیزه ی دارو دسته ات از مجوز دادن به این فیلم چی بود؟!

آقای گشت ارشاد!وجدانا وجدانا وجدانا اگر این خانومهای هفتاد رنگ رو بااون وضع آرایش و لباس تو خیابون بگیری چی کارش میکنی؟!تاکی قراره انقدر متناقض باهم کارکنید؟!

حالا همه ی اونا به جهنم!تو بگو پول درآوردن قیمت نداره آیا؟!بابا پس کرامت انسانی و شخصیت زن کجا میره؟وقار و متانت پیش کش!!یعنی هر بشر کارگردان نامی پیدا شد و هر رفتار و گویش و گریمی ازت خواست باید بگی چشم چون قرارداد داری؟!

کی گفته به تصویر کشیدن زندگی یک زوج یعنی ورود به شخصی ترین حریمها و شوخی با مسائلی که یه زمانی مردم از فکر بهش هم رنگ به رنگ میشدن؟!!!

عذر میخوام عذر میخوام عذرمیخوام ولی خداوکیلی اگر هدفتون بیدار کردن  نیازی جنسی نام در جامعه است که لازمه بدونید به قدر کافی بیداره و خدمت گزاران این ملت در عرصه ی کپی رایت که توی پیاده رو ها از کنارت رد میشن و مژده میدن همه مدل فیلم فلان و بهمان دارن از خیلی وقت پیش دارن زحمت این کار رو میکشن...راضی به زحمت شما نیستیم!

آقایونی یه چیزی به نام قالب شکنی شنیدن ولی هنوز اونقدر به رشد عقلی نرسیدن که بدونن شکستن بعضی از قالبها معادل تیشه زدن به ریشه ی حیا و عفت یه جامعه است...

اکرم محمدی برای من همیشه تداعی کننده ی اثر تکرار نشدنی پدر سالار بود و به حرمت اون سریال حس خیلی خوبی بهش داشتم ولی از اون شب کذایی به بعد هروقت بهش فکرمیکنم فقط یه صورت عجق وجق با یه سایه ی نقره تا زیر ابرو! برام تصویر میشه...

بهاره رهنما استاد بلامنازع جلف بازی و لحن های لوس و زننده است و توی این فیلم هم نشون داد همچنان بی رقیب میتازه...

و من درسراسر این فیلم از پول بلیطی که حروم شد افسوس خوردم...

فیلم به ظاهر طنز بود و صرف طنز بودنش هم برادر زاده هام اصرار داشتن که ببیننش ولی حتی اونهاهم جز 2-3تا صحنه نخندیدن ...

متاسفم برای وقت و هزینه ای که از ما دود شد و هزینه ای که بیت المال برای ساختن این فاجعه متحمل شد...خیانت درحق بیت المال همیشه اختلاس و پول به جیب زدن نیست ...اینکه هزینه و امکانات دراختیار کسانی قرار بگیره که حرفی برای گفتن ندارن هم نوعی اختلاس و پول شویی و کلاهبرداریه!!

پ ن:تقریبا یک هفته ای از دیدن این فیلم میگذره...دست دست کردم که عصبانیتم فروکش کنه و پستم منصفانه ترباشه...اونچه که خوندید حس من بود یک هفته بعداز تماشای زنان ونوسی مردان مریخی...


نوشته شده در دوشنبه 90/6/14ساعت 2:13 صبح توسط یکی مثل خودت نظرات ( ) |


Design By : Pichak