• وبلاگ : گـــــــل يا پوچ؟!
  • يادداشت : بشتابيد...
  • نظرات : 9 خصوصي ، 46 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4      >
     
    + malume ke delam pore... 

    + pas dorost hads zadam! 

    پاسخ

    :-)
    + M_A 

    akharin dast khat, ghabl az male khodet, ashnast...!?!?
    پاسخ

    آشنا ست..بيشتر فكركن ;)
    + M_A 


    اساسا جماعت رجال مشكل ندارن خودشون مشكلن!!

    jaye baradaram khali...!!!

    پاسخ

    چقدر دل پر...
    + هاووش 


    اينم يه شعر با حال

    بغض ِ فروخورده ام ، چگونه نگريم ؟

    غنچ? پژمرده ام ، چگونه نگريم ؟

    رودم و با گريه دور مي شوم از خويش

    از همه آزرده ام ، چگونه نگريم ؟

    مرد مگر گريه مي کند ؟ چه بگويم

    طفل ِ زمين خورده ام ، چگونه نگريم ؟

    تنگ پر از اشک و چشم هاي تماشا

    ماهي دلمرده ام ، چگونه نگريم !

    پرسشم از راز ِ بي وفايي او بود

    حال که پي برده ام ، چگونه نگريم ؟

    پاسخ

    :-)
    + هاووش 
    اولا که باشه مال خودتون ما مال مردم خور نيستيم ما خودمون مدرسه داريم
    دوما شما سالي يه بار به وبت سر ميزني اونم وقتي عصباني هستي؟؟؟
    ولي ما وبتونا دوست داريم حالا عصباني باشيد خوشحال باشيد يا.....
    موفق باشيد
    پاسخ

    من دراين قبيل موراد شايد حرص بخورم ولي عصباني نميشم...
    + هاووش 
    سلام
    کي بشه اين امتحاناتون تموم بشه ببينيم قراره چه گلي به سرمون بزنيد
    روشنگري هستيد ديگه
    پاسخ

    گير دادي ها!ماروشنگر رو بخشيديم به شما!
    + هاووش 
    بس اونوقتي که نقاشي ميکردينو مداد رنگي ميخريدين هنوز اينقدر رنگ بنفشو دوست نداشتين
    مثلا اگه اين قالبتون با اون گلاي بنفشش از فضاي net حذف بشه احتمالا وب شما هم حذف ميشه
    راستي نگفتين جواب سوالمو؟؟؟؟؟
    پاسخ

    شما تازه از راه رسيدي ...قديمي هاميدونن كه قالب هاي قبلي هيچ اثري از بنفش درش نبود...شماغصه ي قالبو نخور...
    + هاوو 


    يه سوال دارم:

    شما اگه يه مداد رنگي ميخريديد بعد ميديديد که مداد بنفشش نيست چيکار ميکردين؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    ميبردم پس ميدادم!!
    + ... 

    اولندش، ما يک مرد نيستيم، ما خيلي مرد هستيم!

    دومندش، تا به حال از خودتان پرسيديد که چرا مي گويند "مردم" نمي گويند "زنوم" !!

    سومندش، چرا شانتاژ مي کنيد؟! چرا جو را آلوده مي کنيد؟ وقتي جواب سئوال را نمي دانيد براي چه بحث را سياسي مي کنيد؟! چرا با سرنوشت مردم بازي مي کنيد؟! چرا پاي نسل هاي آينده را وسط مي کشيد؟! اصلا چه ربطي به انقراض دايناسورها دارد؟! دهه! اصلا آقاي رحيمي خيلي هم پاک است، مشائي از آن پاک تر!! شما به چه حقي بدون مدرک و سند معاون اول بنده را در رسانه ملي متهم مي کنيد؟! باي ذنب فحشه؟! رسانه ملي جاي اين معرکه گيري ها و ژانگولر بازي هاي سياسي نيست که! يعني چي که وقتي هنوز جرمي ثابت نشده به ديگران وصله مي چسبانيد؟! شما که وزارت خارجه نداريد تا هر وقت کم آورديد بگوييد اسنادش موجود است؟! اين چه کاري است که ديگران از ما ياد گرفته اند؟! ...
    آخر اين چه کاريست که ملت هر وقت کارشان يه جايي گير مي کند به اقسام مختلف وصله مي چسبانند و مثل آب خوردن تهمت مي زنند؟ حالا ما يه عسلي خورديم، شما چرا بي خيال نمي شويد؟ اگر اين وضع عادي شود دور بعد رفقايمان چگونه راي جمع کنند؟ اين چه وضعيست آخر؟!

    پ.ن: جوابتان اشتباه بود، تازه کلي نمره منفي گرفتيد و کلي هديه به ما بدهکار شديد!! حالا که هنوز انگيزه داريد به شما فرصتي دوباره مي دهيم تا جواب سئوال را بدهيد و گرنه ... وگرنه .... هيچي!

    پ.ن: نمي دانم چرا هرچي فکر مي کنم مي بينيم همه اين چيزهايي که فرموديد در چارچوب ما مي گنجد؟! بايد با پروردگارمان مذاکره کنيم ببينيم عيب از جنس خاک است يا اينکه در آفرينش ما چيزي جامانده؟! فعلا که به ما بد نمي گذرد، ما که مشکلي نداريم!

    پاسخ

    از يك مرد بودن چه خيري ديديد كه به خيلي مرد بودن اصرار داريد؟!/به همون دليل كه ميگن زنبق و نميگن مردبق!! :دي / حالا ببيناااا...اونوقت كه ميگم خدا شهادت در راه ايوين قسمتتون كنه آقا ميگن خدانكنه و من جوونم وآرزودارم و پايان نامه ام مونده و ....!نذاريد بگم دفعه ي قبلي كه كار رو به اينجا كشيديد چنان آچمزتان فرموديم كه جفت دستهايتان به نشانه ي تسليم بالارفت...اسنادش موجوده!كماكان توصيه ي من اينه كه به آغوش ملت برگرديد!!/بااين حركت نشون داديد كه اصلا مرد جايزه دادن نيستيد!!فقط لطفا پاسخ نامه رو منتشر كنيد!/شمانبايد هم مشكل داشته باشيد...چون اساسا جماعت رجال مشكل ندارن خودشون مشكلن!! :دي
    + ... 

    حالا که ادعايتان ميشود که قدرت مکاشفه احوال افراد را از روي خطشان داريد، باشد، ما هم قدرت آن را داريم که به شما ثابت نماييم که نمي توانيد!
    براي اينکار دو نمونه خط و احوالمان در همان زمان را به عنوان راهنمايي به شما نشان مي دهيم و خط سومي را جهت آنکه به شما ثابت نماييم که نمي توانيد تشخيص دهيد که چه حالي داشتيم در زمان نوشتنش به عنوان امتحان خدمتتان ارائه مي کنيم! در ضمن آنقدر اطمينان داريم که نمي توانيد تشخيص دهيد که براي انگيزه مندي تر شدنتان براي تلاش مندتر شدن، جايزه اي را پيشنهاد مي دهيم!!

    خط اول:

    اين خط همانطور که از آن بر مي آيد در زماني نوشته شده که تقريبا تمامي سلول هاي خاکستري بنده بخاطر پايان نامه لاينحل بنده سوخته اند! حالت نادر و ترکيبي از هيبت استاد که خدمتتان عرض شد و جانور شدگي از نوع خسته آن!!
    خط دوم:

    اين خط ظاهر امر نشان مي دهد که در حالت جنون و يا فاعل عشق! نوشته شده و يا شايد کار ديرزماني ست که از دست بشده!!! اما باور کنيد در حالت عادي نوشته شده، يعني حال عادي بنده اين ريختي است!!

    و اما صورت مساله امتحان:

    حال و روز مشاراليه در موقع نوشتن اين چند خط چه بوده؟!

    به هر کسي جواب صحيح بدهد جايزه اي نفيس شبيه اين اهدا خواهد شد!!

    پاسخ

    خط سوم ميگويد:شمايك مرد هستيد...متاسفانه اين يك نوع بيماريست كه نيمي از مردم جهان به طور مادر زاد به آن دچارند...از علائم آن ميتوان به از زير كار در روي ... كار امروز را به فردا انداختن...عادت به خوردن وخوابيدن و دستور دادن و... اشاره كرد...درمان قطعي اي براي آن وجود نداردفقط به خانواده ي بيمار(آن هم بااين درصد از نفوذ بيماري) توصيه ميشود كه با وي بسوزند و بسازند...جدا از زن دادن مشاراليه خودداري فرموده و خانواده ي بي خبر ديگري را بيچاره نكنند چراكه اين نوع مريضي ژنتيكي بوده وبه احتمال 50دردصد در فرزندانش بروز خواهد كرد!...شايان دكر است كه مادراني زيادي ني ني به لالاي آن دسته از فرزندان بيمارخود ميگذارند موجب تشديد علائم خواهند شد.../:))انصافا كامنتتون باحال بود...ممنــــون
    + ... 

    ميگن، اما باور نکنين، بسته به شرايط و ضوابط متفاوت خواهد بود!
    مثلا بيشتر افراد بهترين خط هايشان زماني بروز مي کند که دچار مي شوند و بطبع در آن شرايط و احوال نوع رسم الخطشان سنديتي ندارد چرا که فقها چنين شرايطي را براي طرف فاعل عشق با چنين افرادي همرده دانسته و حتي شکيات چنين افرادي در نمازهايشان براي خودشان هم اعتباري ندارد چه برسد به اينکه نوشتارشان براي ديگران! اصولا دوام چنين شرايطي تا 6 ماه الي يکسال پس از واقعه است!! بعد آن خط طرف سنديت دارد و نرمال مي شود و شايد بدتر!!

    همچنين شرايط ديگري هم وجود دارد که خط افراد مخصوصا اگر نان آور خانه باشد يا اينکه شديدا تحت القرض باشد، خط افراد به کمال باور نکردني مي رسد که و آن زمانيست که مشاراليه، قرار است در مقابل آقاي ميز!! فرم تقاضاي وام قرض الحسنه يا احيانا قرض الپس نده اي را بکند، آنجاست که آنچه بر صفحه درخواست وام مي نويسد چنان سوز و گدازي دارد و چنان شيوايي و زيبايي دارد که دل هر

    را سه سوته ذوب خواهد کرد!!!

    اما زمان هايي هم هست که نمي شود زياد روي سنديت رسم الخط صحه گذاشت! مثلا زماني که جانور مي شويم و شديدا حس پاچه گرفتن داريم، در آن زمان چيزي که بر صفحه کاغذ نوشته مي شود اگر کاغذ را سوراخ نکند يا قلم را نشکند، خود جانوري از تبار خرچنگپايان و گونه اي از دوزيستان خواهد شد که اعتبارش ساقط است!!

    يا اينکه زماني بنا به دلايلي مثل استرس جلسه امتحان و يا هيبت حضرت استاد سر جلسه امتحان - با کمال ادب و احترام - نياز شديد به قضاي حاجت پيدا مي کنيم و از طرفي هم به دليل کمبود وقت امکان جنبيدن هم نداريم و صرفا بايد به خود بپپيچيم در آن شرايط هم چيزي که نوشته مي شود سنديت هم ندارد، آخرش نمره اش را هم نمي گيريم! پس بهتر است همان به ....!

    و در آخر، زماني هست که به هر دليلي دچار مي شويم! حال يا شکست مي خوريم يا اينکه چيز ديگري مي خوريم!! در آن اوصاف اصلا نوشتن هم حال نمي دهد، اصلا نمي نويسيم، فقط مي کشيم!!! يا درد عشق يا مواد ديگر!!

    حالا شما بفرماييد منظورتان کدام خط است و کدام نقاش!
    کمال الملک ما را هم مي گويند نقاش و پيکاسو را هم مي گويند نقاش!

    --------------------------------

    پ.ن: ما اصلا مثل شما بدبين نيستيم و 270 درجه را تجربه مي کنيم.در ضمن، زندگي ما اصلا عمودي نيست، کاملا يه وري است!! به کسي هم ربطي ندارد که چرا همين وري است!!

    پاسخ

    يه سوال خصوصي دارم!ازاينكه توي پارسي بلاگ بااين وسعت اسمايلي كامنت ميذاريدچه احساسي داريد؟!:دي / شما يه دستخط به مانشون بده تا بفهميم در كدوم مرحله اي...من قول ميدم كشف الشهودهاي دقيق تري داشته باشم!!/ازاونجايي كه شما اساسا درهمه چيز ساز مخالف تشريف داريدالان در گراي 90-درجه بسر ميبريد كه با 270درجه ي خودتون مطابقت داره!!
    + هاووش 
    از مدير محترم بسيار تشکر ميفرمايم بابت گذاشتن دست خطشون
    و دوستاني هم که ميخواستن دست خطشونا ببينن ميتونن از من تشکر کنند چون پوستم کنده شده تا.....
    پاسخ

    من به نيابت از خيل كثير مشتاقان(!)ازشما تشكر ميكنم...
    + هاووش 
    من بي خيال اين دست خط نميشما!!!!
    پاسخ

    كشتي منو!بفرماييد....دست از سركچل ما برميداريد آيا؟!
    + ... 

    يا

    ... =>

    يا اينکه
    =>

    در هر دو حالت

    =>

    yesterday؟!!

    (از بين اين شکلکا تو روانپريشي اين يکي موندم!)
    پاسخ

    that's right!!/ ميگن اونايي که نقاشي شون خوبه خطشون هم خوبه...راسته؟!
       1   2   3   4      >