• وبلاگ : گـــــــل يا پوچ؟!
  • يادداشت : آقايان،خانومها! بياييد برگرديم!
  • نظرات : 32 خصوصي ، 48 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    البته يه چند مورد بود كه دوستان اشاره كرده بودن و لازم دونستم من هم در موردشون در حد معلومات خودم نظر بدم!

    يكي در مورد شخص رهبري نظام بود كه بعضي از دوستان به بي طرف نبودن رهبر در اين انتخابات گله داشتند كه بايد خدمت اين دوستان عرض كنم اين مسئله اصلا نميتونه دليل ضعف رهبري و يا دخالت ايشون در امر انتخابات باشه!

    رهبري انقلاب هم مثل يه شهروند اين مملكت حق داره از يكي حمايت كنه، حتي اگه اين شخص دكتر احمدي نژاد باشه(با اينكه هيچ وقت علنا شخص رهبري اظهار نظري در اين مورد نداشتن)

    دوستاني كه كامنت هاي قبلي منو خوندن مي دونن كه من منتقد جدي دكتر احمدي نژاد هستم و تو انتخابات هم به آقا محسن رضايي راي دادم اما دليل نميشه برعكس طرفدارهاي افراطي دكتر كه از رهبري تو همه جا مايه ميزارن من اين حمايت هاي ايشون رو غير قانوني بدونم.

    درسته رهبري انقلاب نقش پير و مرشد و راهبر و در يك كلام پدر اين ملت رو ايفا ميكنن اما دليل نميشه اين پدر نسبت به همه مسائل بي تفاوت باشن.

    چه بسا اگر قبول كنيم ايشون پدر اين امت باشن آيا به نظر شما اونهايي كه نتايج انتخابات رو قبول نكردن حرمت پدر رو نگه داشتن يا نه؟

    رهبري نظام با قاطعيت دارم ميگم روشنفكرترين سياستمدار تاريخ معاصر بعد از شخصيت بي نظير امام هستند.

    نميدونم كدوم هاتون بيانيه ديروز دكتر رضايي رو خوندين.ايشون در مورد شخصيت رهبري اظهار نظر جالبي داشتند:

    ...در رأس همه اين قواي حکومتي، رهبري نظام که از مدافعان و سنگربانان آزادي و مردمسالاري طي سي سال انقلاب بوده است، قرار دارد؛ شخصيتي که در دوران انسداد سياسي مي‌گفت، خدا لعنت کند آن کساني را که مي‌گويند دانشجو نبايد سياسي باشد و يا در مقابل تغيير قانون اساسي براي اينکه رياست جمهوري سه دوره چهار ساله شود مقاومت کرد، آيا ممکن است اجازه دهد که آزادي‌ها و مردمسالاري ديني ضعيف شود؟

    فردي که در دوران سکوت چپ و کنار رفتن از سياست به آنها گفت که اگر به صحنه نياييد، نظام و جامعه نمي‌تواند با يک جناح اداره شود و ناچار خواهيم شد از فعالان و نخبگان سياسي بخواهيم يک چپ جديدي را به وجود آورند، چگونه ممکن است راضي شود که تنها يک گروه و سليقه خاص در صحنه سياسي کشور فعال باشد؟ فردي که استقلال کشور را در دوران اصلاحات نگه داشت و از رفتن کشور به سوي جنگ با آمريکا در چند سال اخير جلوگيري کرد، آيا حاضر است جمهوري اسلامي را فداي يک گروه خاص و يا خداي نکرده سليقه خويش کند، آن گونه که در تحليل عده‌اي آمده است؟...

    رهبري بايد از دولتي كه سر كار اومده و برآمده از راي ملته حمايت كنه،همانطوريكه از شخص اقاي خاتمي حمايت ميكردند.

    حتي به دكتر راي داده باشن هم نميشه ايشون رو شماتت كرد!

    ...