• وبلاگ : گـــــــل يا پوچ؟!
  • يادداشت : بشتابيد...
  • نظرات : 9 خصوصي ، 46 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ... 

    ميگن، اما باور نکنين، بسته به شرايط و ضوابط متفاوت خواهد بود!
    مثلا بيشتر افراد بهترين خط هايشان زماني بروز مي کند که دچار مي شوند و بطبع در آن شرايط و احوال نوع رسم الخطشان سنديتي ندارد چرا که فقها چنين شرايطي را براي طرف فاعل عشق با چنين افرادي همرده دانسته و حتي شکيات چنين افرادي در نمازهايشان براي خودشان هم اعتباري ندارد چه برسد به اينکه نوشتارشان براي ديگران! اصولا دوام چنين شرايطي تا 6 ماه الي يکسال پس از واقعه است!! بعد آن خط طرف سنديت دارد و نرمال مي شود و شايد بدتر!!

    همچنين شرايط ديگري هم وجود دارد که خط افراد مخصوصا اگر نان آور خانه باشد يا اينکه شديدا تحت القرض باشد، خط افراد به کمال باور نکردني مي رسد که و آن زمانيست که مشاراليه، قرار است در مقابل آقاي ميز!! فرم تقاضاي وام قرض الحسنه يا احيانا قرض الپس نده اي را بکند، آنجاست که آنچه بر صفحه درخواست وام مي نويسد چنان سوز و گدازي دارد و چنان شيوايي و زيبايي دارد که دل هر

    را سه سوته ذوب خواهد کرد!!!

    اما زمان هايي هم هست که نمي شود زياد روي سنديت رسم الخط صحه گذاشت! مثلا زماني که جانور مي شويم و شديدا حس پاچه گرفتن داريم، در آن زمان چيزي که بر صفحه کاغذ نوشته مي شود اگر کاغذ را سوراخ نکند يا قلم را نشکند، خود جانوري از تبار خرچنگپايان و گونه اي از دوزيستان خواهد شد که اعتبارش ساقط است!!

    يا اينکه زماني بنا به دلايلي مثل استرس جلسه امتحان و يا هيبت حضرت استاد سر جلسه امتحان - با کمال ادب و احترام - نياز شديد به قضاي حاجت پيدا مي کنيم و از طرفي هم به دليل کمبود وقت امکان جنبيدن هم نداريم و صرفا بايد به خود بپپيچيم در آن شرايط هم چيزي که نوشته مي شود سنديت هم ندارد، آخرش نمره اش را هم نمي گيريم! پس بهتر است همان به ....!

    و در آخر، زماني هست که به هر دليلي دچار مي شويم! حال يا شکست مي خوريم يا اينکه چيز ديگري مي خوريم!! در آن اوصاف اصلا نوشتن هم حال نمي دهد، اصلا نمي نويسيم، فقط مي کشيم!!! يا درد عشق يا مواد ديگر!!

    حالا شما بفرماييد منظورتان کدام خط است و کدام نقاش!
    کمال الملک ما را هم مي گويند نقاش و پيکاسو را هم مي گويند نقاش!

    --------------------------------

    پ.ن: ما اصلا مثل شما بدبين نيستيم و 270 درجه را تجربه مي کنيم.در ضمن، زندگي ما اصلا عمودي نيست، کاملا يه وري است!! به کسي هم ربطي ندارد که چرا همين وري است!!

    پاسخ

    يه سوال خصوصي دارم!ازاينكه توي پارسي بلاگ بااين وسعت اسمايلي كامنت ميذاريدچه احساسي داريد؟!:دي / شما يه دستخط به مانشون بده تا بفهميم در كدوم مرحله اي...من قول ميدم كشف الشهودهاي دقيق تري داشته باشم!!/ازاونجايي كه شما اساسا درهمه چيز ساز مخالف تشريف داريدالان در گراي 90-درجه بسر ميبريد كه با 270درجه ي خودتون مطابقت داره!!