• وبلاگ : گـــــــل يا پوچ؟!
  • يادداشت : بشتابيد...
  • نظرات : 9 خصوصي ، 46 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ... 

    حالا که ادعايتان ميشود که قدرت مکاشفه احوال افراد را از روي خطشان داريد، باشد، ما هم قدرت آن را داريم که به شما ثابت نماييم که نمي توانيد!
    براي اينکار دو نمونه خط و احوالمان در همان زمان را به عنوان راهنمايي به شما نشان مي دهيم و خط سومي را جهت آنکه به شما ثابت نماييم که نمي توانيد تشخيص دهيد که چه حالي داشتيم در زمان نوشتنش به عنوان امتحان خدمتتان ارائه مي کنيم! در ضمن آنقدر اطمينان داريم که نمي توانيد تشخيص دهيد که براي انگيزه مندي تر شدنتان براي تلاش مندتر شدن، جايزه اي را پيشنهاد مي دهيم!!

    خط اول:

    اين خط همانطور که از آن بر مي آيد در زماني نوشته شده که تقريبا تمامي سلول هاي خاکستري بنده بخاطر پايان نامه لاينحل بنده سوخته اند! حالت نادر و ترکيبي از هيبت استاد که خدمتتان عرض شد و جانور شدگي از نوع خسته آن!!
    خط دوم:

    اين خط ظاهر امر نشان مي دهد که در حالت جنون و يا فاعل عشق! نوشته شده و يا شايد کار ديرزماني ست که از دست بشده!!! اما باور کنيد در حالت عادي نوشته شده، يعني حال عادي بنده اين ريختي است!!

    و اما صورت مساله امتحان:

    حال و روز مشاراليه در موقع نوشتن اين چند خط چه بوده؟!

    به هر کسي جواب صحيح بدهد جايزه اي نفيس شبيه اين اهدا خواهد شد!!

    پاسخ

    خط سوم ميگويد:شمايك مرد هستيد...متاسفانه اين يك نوع بيماريست كه نيمي از مردم جهان به طور مادر زاد به آن دچارند...از علائم آن ميتوان به از زير كار در روي ... كار امروز را به فردا انداختن...عادت به خوردن وخوابيدن و دستور دادن و... اشاره كرد...درمان قطعي اي براي آن وجود نداردفقط به خانواده ي بيمار(آن هم بااين درصد از نفوذ بيماري) توصيه ميشود كه با وي بسوزند و بسازند...جدا از زن دادن مشاراليه خودداري فرموده و خانواده ي بي خبر ديگري را بيچاره نكنند چراكه اين نوع مريضي ژنتيكي بوده وبه احتمال 50دردصد در فرزندانش بروز خواهد كرد!...شايان دكر است كه مادراني زيادي ني ني به لالاي آن دسته از فرزندان بيمارخود ميگذارند موجب تشديد علائم خواهند شد.../:))انصافا كامنتتون باحال بود...ممنــــون