سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























گـــــــل یا پوچ؟!

خب وقتی شونصد بار مقاله رو مغاله می نویسه یا میگه من کلی نمازغذا!! دارم(وکلی موارد مشابه دیگه) شما باشید صداتون درنمیاد؟!

شما باشید بهش نمیگید تو که هنوز تو املا سوم دبستان میلنگی لااقل موقع نوشتن پست با یه نفر مشورت کن؟

نه خدایی دیگه!شما باشید نمیگید تو که داری اینهمه سنگ اسلام رو به سینه میزنی خودت ضد تبلیغی واسه اسلام بااین اوضاع داغون نوشتاری؟!...نوشتن بلد نیستی ننوشتن که بلدی!

منم همین حرفارو بهش زدم!البته خیــــــــــلی ملایمتر و دوستانه تر!

جوابم دوتا بیانیه ی طولانی طی دو پست بود که پس از کلی داد و فغان که آی مردم این به جای اینکه برای سلامتی امام زمان دعا کنه!! اومده از من غلط املایی گرفته و خدا به راه راست هدایتش کنه و... ،فراوون درمورد رذیله ی اخلاقی عیب جویی!! نوشته و آیه ای هم به عنوان شاهد آورده:

اى کسانى که به ظاهر اسلام آورده‏اید ولى اسلام در قلب شما رسوخ نکرده است در جستجوى لغزشهاى مسلمانان نباشید ، زیرا کسى که در مقام پیدا کردن خطاهاى مردم باشد خدا عیوب او را آشکار و وى را رسوا خواهد کرد.

نمیدونم چرا از نظر من بزرگترین خیانت در حق اسلام اینه که آیات و روایات رو جایی بکار ببریم که جاش نیست.توی دنیای واقعی ازاین دست برخوردها کم نمیبینیم.توی جمع های فامیلی،توی دنیای سیاست و خیلی جاهای دیگه... .دیدن این برخورد برای نوشتن مصمم ترم کرد!

 ای عمار!مغیره را رها کن!زیرا او از دین به مقداری که او را به دنیا نزدیک کند برگرفته و به عمد حقائق را برخود پوشیده داشته تا شبهات را بهانه ی لغزش های خود قرار دهد   -:حکمت 405نهج البلاغه:-

پ ن:برهمه کس واضح و مبرهن است که اشکال تایپی یه چیزه و غلط املایی یه چیز دیگه!

 

وسلام برآنانکه شاسته ی سلامند.


نوشته شده در یکشنبه 89/4/13ساعت 8:38 عصر توسط یکی مثل خودت نظرات ( ) |


Design By : Pichak